marți, 19 iulie 2011

O imagine cat 1000 de cuvinte

Pentru a continua ideea in care subliniam importanta promovarii economice si turistice, vom detalia in continuare importanta imaginilor in procesul de promovare. Nu exista oras sau comuna in Romania in care sa nu existe ceva ce merita vazut. Fie ca vorbim de un peisaj idilic, fie ca vorbim despre un monument istoric sau unul natural, in fiecare asezare umana exista cel putin un lucru care chiar merita vazut.

O importanta majora o au si cuvintele dar unele lucruri nu pot fi cu adevarat intelese si percepute la adevarata lor valoare. Exact din acest motiv, promovarea cu ajutorul imaginilor trebuie sa ocupe un loc prioritar in orice proces de promovare. Cand vorbim de asezari omenesti cum ar fi satele si comunele, am putea chiar spune ca de cele mai multe ori cuvintele sunt de prisos.

Conform definitiei, o comuna este alcatuita din unul sau mai multe sate. In majoritatea cazurilor vorbim de mai multe sate, fiecare unic in felul lui. Aceasta unicitate a unui sat, cel mai bine poate fi captata cu ajutorul unei imagini. Imaginati-va un dans popular, o nunta traditionala, cladirile istorice lasate mostenire de stramosii acelui loc. Toate acestea sunt foarte usor rezumate cu ajutorul unei imagini care capteaza absolut toate detaliile, incepand de la expresii faciale care exprima bucuria, pana la detalii arhitecturale care scot in evidenta istoria locului.

Cand vine vorba de promovarea economica, aceiasi importanta se regaseste ca si in situatiile descrise anterior. Orice oportunitate de investitii, orice petec de pamant care poate reprezenta un interes pentru potentialii investitori, poate fi surprins si pus intr-o lumina favorabila cu ajutorul unei simple imagini.

Concluzia care se poate trage din randurile anterioare este ca imaginile sunt sufletul promovarii, iar lipsa acestora nu face decat sa afecteze imaginea locului si sa puna la indoiala abilitatea conducatoriilor acestuia.


Galerie foto Deta, jud Timis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu