vineri, 30 decembrie 2011

Castigatorul concursului "Imagini din Romania"


Iata ca am ajuns si la finalul concursului ‘’Imagini din Romania’’ , concurs organizat de site-ul               http://www.e-administrativ.eu/ si care  are ca premiu un  iPhone 4s Apple .
Datorita   celor peste 2000 de concurenti inscrisi , am reusit sa organizam o galerie foto cu cateva din cele mai reusite fotografii care au ajuns pe adresa noastra de  e-mail , galerie pe care va invitam sa o vizitati peste cateva zile pentru a va bucura de frumusetile Romaniei. Spatiul fiind limitat nu am reusit sa cuprindem toate fotografiile pe care am fi dorit , unele dintre ele vor putea fi vazute  si  pe pagina noastra de facebook.
Multumim tuturor pentru atentia acordata , promitem ca vom reveni cu un nou concurs dupa data de            15 ianuarie 2012 , care se va incheia de Sfintele Sarbatori Pascale , avand ca premiu  un  smartphone Samsung Galaxy S2.
Castigatorul concursului ‘’Imagini din Romania’’ este Precup Amalia  din Cernavoda
Va asteptam cu impresii, comentarii , critici ,injuraturi  pe acest blog .

LA MULTI ANI  tuturor  !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu